15 Şubat 2011 Salı

3ü bi arada

Sabah b’ uyandim, yanimda gez goz arpacik. Hemen mutfaga kostuk, nescafeyi b’ araya topladim. Icmedim ama. Soyle derli toplu dursun istedim sadece. Evet sendikali isciyim. Sendikayi 1968’de kapattiklari icin bugun gitmeyecegim. Zaten in out uc harfliler alman kale oynuyorlar. Ben de hep son parama kadar in’lere iceride 1 disarida 2 veriyorum. Daha kazanamadilar ama ben onlara inaniyorum. Hemen actim iyi kotu cirkin’i bunlar yolda uc kisiler. Cok methettiler. Soylenene gore 1968 yazina damga vuracak. Filmde cok heyecanlandim, pis gaza geldim. Biter bitmez dans edersem hic unutmam dedim ve mfo’yu actim, kulaklari kupeli parcasini cok severim. Eyvah beni tanidilar siz kacin. Eski kum ocaginda paranin tamamiyla bulusuruz, antilop istemiyorum yoksa gergedan olur. A bu arada zamir de istemem, ben sen o olacak sadece. Sifat tamlayacak bir hareketin olursa pisman olursun. Hemen bayiye kostum akabinde ve gazete satin aldim. Gazete derken kendisini hic sevmem. Yemek eki, magazin eki ve el isi ekini aldim. Yan komsumuz hayriye teyzeye bire uc fiyatina satiyorum. Boylece kendi ayaklarim uzerinde durabiliyorum, kimseye muhtac kalmadan. Hayriye teyza bazen iyilik yapip bana yiyemedigi yemekleri veriyor. Hemen arkadaslarimi cagirip guzel b’ ziyafet cekiyoruz, kendimizi simartiyoruz elimizden gelmedigi noktada… Uc nokta birbirini tamamlayan ayri ayri birer nokta gibi. Yani ben oyle dusunuyorum. Tabi herkesin noktasi kendince. Noksan nokta istemem, iyi calisirim dersime. Noktayi koyarim b’ yerde. Dersim kuzey dogu anadoluda b’ nokta. Bilemedigim yerde atlas hocama soruyorum. Sadece fiziksel atlas oldugu icin her yeri tek tek gezerek notlar aldim ustune. Belirli noktalar var, bulduklarim. A bu arada b’ kiza asik oldum, simdi burada noktayi koymam gerekiyor. Dahasi var amma ve lakin. Ne vakit birbiriyle uyumlu uc sey gorurum, felaketim olur aglarim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.