15 Şubat 2011 Salı

Hadi

Bugun hadi olarak ilk gidisim. Onceden duymustum ama hic boylesini gormemistim. Sabah giyindim, tramblenime bindim ve zipladim. Durmaksizin zipladim. Ziplayarak yukseldim ben. Yine ben dusururum. Balyozu alirim kirarim tramblenimi. Ama istemiyorum boyle bi sey. Hadi dedim tramblenime, yuzelim biraz. Gazetede okudugumda en siki sporlardan biriymis. Aklima yatti, yuzdum, sagliklandim. Canim sagoldu, cok da suyumda. Ben yuzmeyi kuru kuru yasayan biriyim. Papaza pilav yediririm kisa periyotlarla. Bazen de kuru kuru gitmiyo. O donemlerde havuzda bi gece oncesinden beklettigim pilavi yiyorum. Vitamini suyunda derken, ona senden buyuk as var diyorum. Daha sonra hazir karnim doymusken dusuncemle birlikte gozumu alip peke gidiyorum. Pek ala bir arkadasim. Beni onaylar, sever. Uygun birisidir, uyar insandir. Gozum tanistirdi beni. Pek iyi anlasiyorlar. Ben de sevdim. Uzun vadede i de bize katiliyor. Onlar ikizmis yeni ogrendim. i cok sempatiktir. Onu hep pek zannedip gordugumde espri amacli diz bukum yerinde arkadan kendi dizimle vurur ve dengesini bozardim. i de bana mcxxx sesine muteakip bel alti esprisi yapardi. Hep en sevdigi ickinin ismini soylerdi, had had had. Gider icer biraz da icmezdik bazen. Sehirdeki en iyi had nerede, nasil icilir, neyle icilir bilirdi. Gozum gibi bakardi ona. Biletleri hep tek tarafli almami elestirir, siyanurle tehdit ederdi. Ama ben tek bilet calisirim. Bu son isim olur hep. Sinemayi severim. Ama ilk yarisinda cikarim hep. Sonunu ben dusunurum bi cikarim elde etmek icin. Cinde yasayan bir haldi bu. Biraz da icerdik. Simdi dusunuyorum da, ayaklarim usuyor. Ne zaman dusunsem ayaklarim usur. Sanirim ayaklarim buyuk. O yuzden adimlarim uzun mesafeli olmakta. Adim ha, piran ha. Ha demisken, ahanda bugun sansli gunumdeyim, tek bilet buldum yerde. Orada da sansim yaver giderse, yaverime bi tek bilet de burasi icin aldiracagim. Bu filmi duymustum, cok heyecanlandim bak simdi. Hadi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.