15 Şubat 2011 Salı

Sezarın hakkını veriyorum

sezara haber uçurdum, hannibal ispanyadan dolaşıyor deyü. uyanık hemen gemi yaptırmış bulduğu ağaçlarla. ulan ağaçları niye kesiyosun? onlar bizim ak ciğerlerimiz. hemen fırladı romadan kartacaya geldi keklik. sen yüzme bilir misin ha sezar? ona hazırladığımız küçük süprizden habersiz tabi, hahaha bizi ispanyada zannediyor. ispanyaya nasıl gidelim lan biz hem? filleri yeni yağlamışız, yıkatmışız dağ gibiler. alıcakmış fillerimizi vurucakmış kırbacı, vurucakmış kırbacı. artiz ne arar la romada? mikelenjeloyu çağırdım hemen. resmimi yaptırdım, üstad siplintıra selam ettim. geçen yıl vintıc pazarından aldığım yeni takımımı giydim, dağlara çekildim. sabah gemileri gördük. babanın limanı mı arkadaşım? lönk deyü çektin gemileri. çocuklar filan saldıralım saldıralım allah allah diyorlar. susun lan dedim hem islama daha var. iyi dediler, bekledik. tam hepsi karaya adım attı. gözümüz dönmüş, sisli hava. bizim çocuklara birer zippo verdim, hadi dedim. ben koştum, çocuklar koştu. çocuklar koştu, filler ürüdü. filler ürüdü, kavak yelleri. nasıl da sert ama. arkalarından dolaştık kekliklerin. hahaha nasıl da şaşırmış olmalılar. bilmiyorlar bile. bütün gemilerini yaktık, deliler gibi. gerçi hoş, bizim çocukların arasında deliler var, aralarında konuşurlar hep. gemilerin iyice pembeleşene kadar yandığından emin olduktan sonra kaçtık. hahaha adeta manyak gibi koşuyorduk, fillere bizi takip etmelerini söyledim. onları küçükten alır, zille eğitirdim. zile basıp kaçarlardı, küçükken köftehorlar. sezar gemileri yanınca ağlamaya başladı. gittim sırtını sıvazladım, konuşarak anlaştık. ona kartacanın bir sahil köyünden 3 oda 1 küvet verdim, sonsuza dek mutlu yaşadı. ha biz mi? çocukları topladım, ispanyayı bulduk. sonra oradan romaya gittik. sezarın tacı, atı, mührü bizimle. senatoyu topladım. çocuklar hanibali pis tokatladık, rahat olun artık akdeniz bizimdir dedim. sevindiler, sevindik. aa evet arada sezar mektup atıyor, konuşuyoruz onunla. kartacalı bir fille evlenmiş deyü duydum. biz artık romada yaşıyorduk. hiç eğlenceli bi yer değil burası. taa ki futbol izleyelim deyü kolezyumu yaptırana kadar. bu romanın sonudur. son.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.