15 Şubat 2011 Salı

konuştuktan sonra yırt

Telefonda dogruyu konusamiyorum. Lanet olasi federaller dinliyor. O yuzden buradan yaziyorum. Telesekreter de olabilirdi ama hayir ya nasi olcak, yok yok buradan yaziyorum. Ama telesekreterin de sansi bitmis degil tabi. Dur bi saniye. Mail de atabilirim. Yerel bi nezaretteyim. Aklim sedi’de ve 7 cocugumda kaldi. Ha bir de bizim tavernadaki jukeboxda. Bu arada buradan nasi cikacagim hakkinda bi fikrim yok. Burasi cok uzak dostum. Ve yemekleri ve yemekleri yok. Evet resmen ac kaldim 7 gundur. Gel beni guldur yiyosa, nasi gulduruceksin, hicbi sey yemiyorum. A dun gece camdan giren yarasayi isitiyim bari. Tansiyonum kan sekerim kup. Buradan gondermiyolar beni, sikistim kaldim parmakliklar arasinda. Eger sedi benim nasil oldugumu sorarsa ona leylekler getirdi diyin. Cocuklar zaten sormaz beni, nasi sorsun dostum onlara turkce ogretmedim bilerek. Baska dilde sorarlarsa, bagirip kosmaya baslayin. Bu onlara daha 7 yasindayken ogrettigim kirmizi alarm projesi, onlar anlar. Evet sedi yedi tane ayni anda yapti, bi daha bi daha ugrasmayalim diye. Onun pratik zekasi beni hep delirtmistir. Elektrik supurgem hakkinda endiseleniyorum ve aklimi kaybetmek uzereyim burada. Viski ve kadinlari ozledim. Kartpostal yapip kacak sigara parami cikartiyorum ama ne zamana kadar boyle olacak bilmiyorum. Salaklar uyancak bi gun hep ayni kartpostali yaptigima. Bi tanesine tam 7 adet sattim. Gunahi boynuna, ne yapiyosa artik o kadar kartpostali. Kartpostal yapabildigime inanmiyorlardi, ta ki benim aklima kartpostalin ustune kartpostal yazma fikri gelene dek. Mahkeme gunune az kaldi, jurideki tum siyahileri ve kadinlari bagladim. O zamana kadar hareket edemezler, onlari bulun ve beni temize cikarmalarini soyleyin. Buyuk siyah limuzinle kapiya gelin hemen. Boylece elimi kolumu sallayarak buradan cikabilirim ancak. Cuma aksami sandalyede oturtma ve cokertme adindaki oyunu oynayacaklarmis bana. Burada bu oyunu kimse bilmiyor, arada bi odadan isik suzmesi cikiyor ama arkadaslarimla ben fikir yurutemiyoruz. Yanimda biraz nakit var, bununla buyuk havuzlu bi ev, bi de suit alicam. Biyik biraktim. Neyse telefonda bu kadar cok konusmamam gerek, biyiklarim ahizeye girecek diye endiseleniyorum. Cumaya kadar robinsona haber verin. A a a aaahh hayir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.