15 Şubat 2011 Salı

Saçlarım ahenkle dans ediyor

O gun isten erken donmustum. Nereden bilebilirdim ki? Argindim biraz da yorgun. Yorgunlugum gecici arginligim daglara. Aman aman. Kapimi her zamanki gibi atacla tutturmustum. Cebimden cikardim ataci, actim kapiyi. Artik evde oldugum icin seviniyordum. Salona gittim hemen cam sehpamin ustunde zipladim sevincten. Studyo dairem cok sirindi. Biraz da serin. Nereden bilebilirdim ki o kadar fatura gelecegini? Cok usudum, nasil uzuldum nasil uzuldum bilemezsin ebrucum. Yatak odamdan muzik sesi geliyordu. Cok sasirmistim. Ben studyo dairemde bir kel basina yasayan yine bir adamdim. Meraklandim, zincirleme isim tamladim. Odamin kapisini actigimda karsimda gordugum goruntu beni cildirtti. Aslen pekinliyim. Pek tekinim. Nereden bilebilirdim ki cildirmayi? Saclarimi karsimda ahenkle dans ederken gordum. Gozumun teki dondu, iki tur atti ve okeyi vurdu. Nereden bilebilirdim ki cift okeyin onda oldugunu? Ahenk benim ilk okul arkadasim. O zamandan aramizda bir ahenk olusmustu. Ne zaman onu gorsem a hank ne haber yahu derken latife ederdim. A hank de bana b sikki ana mi dedin der gulerdik karsilikli sonra tavuk yerdik apansizin. Onlar sadece tavuktu dostum. Lanet olsun tavuklar her yerde. Hank’in babasi erkek adamin erkek cocugu olur diyen ilk adamdi. Ona olen kedimin ismini koyucam demisti bir kere. Geri donusu olmayan bir yoldu bu. Saclarim dur aciklayabilirim derken odadaki studyo havasini goruyordum. Ahenk bir donem dj de olmustu. Hic sevmedim muzigi. Son dinledigim sarki hala caliyor aklimda. Aklimi da hic dinlemedim. Seviyorum keratayi lakin. Saclarim durumu ahenkli bir bicimde acikladi. Saclarimi seviyorum. Ama lezbiyen iliskiyi kaldiramazdim. Cektim tasi taragi vurdum. Ilk tereyagdan cektigim kil ile her zamanki yerime gidip her zamankinden dedim. Artik yeni saclarim vardi. Fon makineleri her yerde beni ariyorlardi. Federal Organic Nypd. Yakayi ele verdim. El de elimin esegini turku barda yakalatti. Simdi yerleri supuruyor, kamu hizmetinde bulunuyorum. Yeni saclarimla mutluyum. Bir de ahenk yakaladim. Anladim ki bir daha saclarimi takmadan studyomdan adim atmayacagim. Zaten sol bacagim da tekliyor, emeklilik vaktim geldi gibi. Artik basimin ustunde yerleri var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.